Bine ati venit la Clinica 360!

Program : Luni - Vineri: 08:00 - 20:00
Contact : 0241.636.000 / 0784.636.000

Testul rapid Covid-19

Ce trebuie sa stii despre testul rapid Covid-19?

Testul rapid COVID-19 IgM/IgG se utilizează pentru detectarea calitativă a anticorpilor IgM si IgG ai COVID-19 (SARS-CoV-2) prezenţi în probele de sange integral, ser sau plasma ale pacienţilor umani simptomatici; insa in stadiile incipiente ale infecţiei (primele 3 până la 7 zile) anticorpii IgM şi IgG anti-SARS-CoV-2 pot fi sub limita de detecţie a testului.

Acest test este un test complementar, recomandat pentru detectarea calitativă a anticorpilor. Orice rezultat pozitiv al testului trebuie confirmat în continuare si prin alte metode, si trebuie raportat autoritatilor competente.

Un rezultat negativ nu exclude prezenţa virusului din organism şi implicit transmiterea sa, daca testarea este efectuata in perioada de incubaţie a virusului. În cazul rezultatului negativ, este recomandat ca testarea sa fie repetata la un interval de 7-14 zile.

În urma studiului clinic, producătorul a raportat următoarele rezultate pentru IgM/IgG: Sensibilitate 97,6%; Specificitate 100%; Acurateţe 98,8%.

Aproximativ 80% dintre pacienţii infectaţi se recuperează după boală fără un tratament specific, iar unele persoane infectate sunt asimptomatice.

COVID-19 se transmite în principal prin contactul direct cu secreţiile sau picăturile eliberate de persoanele infectate prin tuse, strănut, vorbire, care pot fi inhalate sau ingerate direct de către alte persoane sau care pot contamina suprafeţe.

Perioada de incubaţie a virusului variază intre 1-14 zile.

Este bine sa te testezi daca:

Prezinti unul dintre urmatoarele simptome: febra, tuse uscată, oboseala, productie de spută, dispnee sau dificultăţi de respiratie, durere în gât, dureri de cap. Unii pacienţi pot reclama dureri musculare, greaţă, congestie nazală, diaree.

Ai fost contact apropiat al unor cazuri confirmate.

Este recomandat sa te testezi daca:

Esti pacient asimptomatic care solicita investigatii endoscopice (ORL sau Gastroenterologice) sau care solicita investigatii proctologice. Aceste proceduri medicale vor fi efectuate doar dupa confirmarea rezultatului negativ pentru COVID-19, obtinut in urma testarii (Recomandari conform: Societatea Romana de Endoscopie Digestiv, Asociatia Romana pentru Chirurgie Endoscopica- Recomandări SRED-ARCE pentru intervenții minim-invazive în perioada pandemiei COVID-19 in România).

Esti pacient asimptomatic imunosupresat, urmezi o terapie biologica pentru boli inflamatorii intestinale si doresti sa efectuezi anumite proceduri medicale. Vei putea accesa aceste servicii doar dupa confirmarea a doua rezultate negative pentru COVID-19, obtinute in urma testarii, intr-un interval de 24 de ore (Recomandari conform: Institutul Național de Sănătate Publică UPDATE INSP: noi criterii pentru testarea COVID-19 și pentru definiția de caz suspect- 16.04.2020).

Clinica 360 iti poate pune la dispozitie serviciul de testare rapida a anticorpilor IgM si IgG pentru COVID-19

Pret testare:

1. 100 lei – achizitie test (testarea se face individual de către pacient la domiciliul acestuia)

2. 120 lei – achizitie test si testare pacient (testarea va fi efectuata de catre personalul medical al Clinicii 360)

! IMPORTANT:

– atat achizitia pentru testarea individuala, cat si achizitia si testarea in cadrul Clinicii 360 se va face in intervalul orar 10.00-12.00

– pentru achizitia si testarea pacientilor in cadrul Clincii 360 este nevoie de o programare telefonica

– toate persoanele care intra in Clinica 360 vor fi supuse unui triaj epidemiologic

– pentru mai multe detalii si informatii, te rugam sa ne contactezi telefonic