Bine ati venit la Clinica 360!

Program : Luni - Vineri: 08:00 - 20:00
Contact : 0241.636.000 / 0784.636.000

Test Rapid Antigen Covid-19

Contribuim la limitarea raspandirii SARS-CoV-2 oferind pacientilor nostri posibilitatea testarii rapide si eficiente. Astfel, Clinica 360 iti pune la dispozitie serviciul de testare rapida a antigenului COVID-19 Ag (prelevare din exudatul nazofaringian sau faringian)

Pret testare Test COVID-19 AG: 100 lei – achizitie test si testare pacient (testarea va fi efectuata de catre personalul medical al Clinicii 360)

Ce trebuie sa stii despre testul rapid Covid-19 Ag?
• Testarea COVID-19 Ag este o imunotestare cromatografica rapida, pentru detectarea calitativa a antigenului SARS-CoV-2 in nazofaringele uman.
Testul este destinat utilizarii in diagnosticari profesionale in-vitro si conceput ca un instrument ajutator in diagnosticul timpuriu al infectiei SARS-CoV-2 la pacientii cu simptome clinice, fiind eficient si pentru testarea in cadrul colectivitatilor mari de oameni.
• Acest test este un test complementar. Orice rezultat pozitiv al testului trebuie confirmat în continuare si prin alte metode, si trebuie raportat autoritatilor competente.
• În urma studiului clinic, efectuat pe un total de 170 de probe nazofaringiene şi faringiene producătorul a raportat următoarele rezultate: Sensibilitate 97,5% (78/80), Specificitate 100% (90/90) şi Acurateţe 98,8% (168/170).
• Este recomandat ca inainte de testare sa se respecte regulile de recoltare a exudatului nazofaringian: prelevarea probei se va face dimineata, fara ca pacientul sa fi mancat in prealabil sau sa isi fi facut toaleta cavitatii bucale (in cazul in care aceste procese au avut loc, se recomanda ca recoltarea sa se petreaca la un minim de 4 ore dupa).
• COVID-19 se transmite în principal prin contactul direct cu secreţiile sau picăturile eliberate de persoanele infectate prin tuse, strănut, vorbire, care pot fi inhalate sau ingerate direct de către alte persoane sau care pot contamina suprafeţe.
• Perioada de incubaţie a virusului variază intre 1-14 zile.

Este bine sa te testezi daca:
• Prezinti unul dintre urmatoarele simptome: febra, tuse uscată, oboseala, productie de spută, dispnee sau dificultăţi de respiratie, durere în gât, dureri de cap. Unii pacienţi pot reclama dureri musculare, greaţă, congestie nazală, diaree.
• Ai fost contact apropiat al unor cazuri confirmate.

Este recomandat sa te testezi daca:
• Esti pacient asimptomatic care solicita investigatii endoscopice (ORL sau Gastroenterologice) sau care solicita investigatii proctologice. Aceste proceduri medicale vor fi efectuate doar dupa confirmarea rezultatului negativ pentru COVID-19, obtinut in urma testarii (Recomandari conform: Societatea Romana de Endoscopie Digestiv, Asociatia Romana pentru Chirurgie Endoscopica- Recomandări SRED-ARCE pentru intervenții minim-invazive în perioada pandemiei COVID-19 in România).
• Esti pacient asimptomatic imunosupresat, urmezi o terapie biologica pentru boli inflamatorii intestinale si doresti sa efectuezi anumite proceduri medicale. Vei putea accesa aceste servicii doar dupa confirmarea a doua rezultate negative pentru COVID-19, obtinute in urma testarii, intr-un interval de 24 de ore (Recomandari conform: Institutul Național de Sănătate Publică UPDATE INSP: noi criterii pentru testarea COVID-19 și pentru definiția de caz suspect- 16.04.2020).

! IMPORTANT:

– testarea in cadrul Clinicii 360 se va face in intervalul orar 10.00-12.00
– pentru achizitia si testarea pacientilor in cadrul Clincii 360 este nevoie de o programare telefonica
– toate persoanele care intra in Clinica 360 vor fi supuse unui triaj epidemiologic
– pentru mai multe detalii si informatii, te rugam sa ne contactezi telefonic
pacientii Clinicii 360 care urmeaza terapii biologice pentru boli inflamatorii beneficiaza de un pret al testarii redus: 50 de lei